STORNO PODMÍNKY PRO TUZEMSKÉ POBYTY (ČR)
Storno podmínky ze strany klienta
Zrušení více než 30 dní před nástupem
Bez storno poplatku
Vrácení 100 % zaplacené částky
Zrušení 29-20 dní před nástupem
Storno poplatek 30 % z celkové ceny pobytu
Zrušení 19-10 dní před nástupem
Storno poplatek 50 % z celkové ceny pobytu
Zrušení 9-6 dní před nástupem
Storno poplatek 75 % z celkové ceny pobytu
Zrušení 5 a méně dní před nástupem nebo v den nástupu
Storno poplatek 100 % z celkové ceny pobytu
Výjimky ze storno podmínek
Storno poplatek se neúčtuje v případě:
1) Že za sebe účastník najde náhradu
2) Úmrtí v rodině
3) Živelné pohromy
Události 2), 3) je nutné doložit písemným dokladem do 3 dnů od jejich vzniku.
POZOR: V případě nemoci nevzniká nárok na výjimku ze storno podmínek a to ani při zaslání lékařské zprávy. Více informací najdete vespod stránky.
Pro případ nemoci doporučujeme, abyste si zajistili cestovní pojištění stornovacích poplatků. Storno fakturu vám v případě nemoci vystavíme.
Změna termínu pobytu
Je možná více než 30 dní před původním termínem a to pouze na ty pobyty, které organizátor nabídne. Případné rozdíly v ceně pobytu se dorovnávají podle ceny daného pobytu.
Změnit termín je možné pouze jednou.
Storno ze strany organizátora
V případě zrušení pobytu organizátorem je klientovi vrácena plná částka bez storno poplatků.
Důležité informace
Stejné podmínky platí i pro zkrácení pobytu
Podmínky jsou platné pro individuální i skupinové rezervace
Storno je možné pouze písemnou formou (e-mail) s potvrzením organizátora
V případě nezaplacení zálohy má organizátor právo vystavit fakturu ve výši storno poplatků
Storno podmínky a nemožnost vrácení platby z důvodu nemoci
Rádi bychom vám srozumitelně vysvětlili, proč bohužel nemůžeme poskytovat vrácení platby v případě zrušení rezervace z důvodu nemoci, a to ani při předložení lékařské zprávy.
Jak funguje náš smluvní vztah s ubytovacími zařízeními
Při rezervaci pobytu pro vás zajišťujeme místa v hotelu či pronájem objektu na základě:
Závazné rezervace na vaše jméno
Uhrazené zálohy, kterou my dále postupujeme ubytovacímu zařízení
Pokud dojde ke zrušení rezervace, zvláště na poslední chvíli, nastává následující situace:
V případě hotelů:
Hotel držel pro vás rezervované pokoje, které mohl prodat jiným zájemcům
Hotelové zařízení nám nevrací zaplacené zálohy či stornopoplatky jen proto, že klient onemocněl
Při pozdním zrušení je pro hotel často již nemožné obsadit uvolněná místa
V případě pronájmu chalup a objektů:
Majitel objektu účtuje plnou cenu za pronájem prostoru bez ohledu na počet osob
Náklady na vytápění, přípravu a údržbu objektu zůstávají stejné
Cena se nesnižuje kvůli nemoci některého z účastníků
Objednané jídlo a honorář kuchařky zůstávají stejné, neboť jsme závazně objednali určitý počet strávníků a kuchařka s tím počítá ve svém plánování
Proč je to pro nás problematické
Když dojde ke zrušení rezervace z důvodu nemoci:
Musíme uhradit stornopoplatky a závazky vůči ubytovacím zařízením
Často již není možné najít náhradníky, zvláště při rezervacích na poslední chvíli
Vzniklou finanční ztrátu bychom museli hradit z vlastních prostředků
Ovlivňuje to i honorář samotné lektorky, která tento pobyt pečlivě plánuje a organizuje a stojí ji to značný čas a energii
Prosíme o pochopení, že nemoc je nepředvídatelná okolnost, za kterou neneseme odpovědnost. Stejně jako vy nemůžete ovlivnit své onemocnění, my nemůžeme změnit finanční závazky vůči našim partnerům.
Pokud se chcete vyhnout tomuto risku, vřele doporučujeme zakoupení pojištění, které kryje stornovací poplatky v případě, že byste nemohli na pobyt odjet. Cena pojištění není vysoká a vy máte klid.
Vážíme si vaší přízně a času, který věnujete výběru našich služeb. Věřte, že do organizace vašeho pobytu vkládáme maximum energie a úsilí, a proto oceníme vaše pochopení této situace.
S pozdravem,
Váš tým Zen Zóna
Platnost od 16. ledna 2025
Eva Scohy
Húskova 1042/12
Brno
618 00
IČO: 01412582